Winkelwagen
Uw winkelwagen is momenteel leeg.

📢 Klachtenbeleid – Elara Home

Wij doen ons uiterste best om je tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.

Hoe dien ik een klacht in?

  • Neem bij klachten eerst contact met ons op via info@elarahome.nl.
  • We reageren binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht.

Bemiddeling via WebwinkelKeur

  • Zijn we samen niet tot een oplossing gekomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl.
  • WebwinkelKeur biedt gratis bemiddeling. Je kunt hier ook controleren of wij een actief lidmaatschap hebben: ledenlijst WebwinkelKeur.

Geschillencommissie

  • Als bemiddeling geen oplossing biedt, kun je je klacht indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur.
  • De uitspraak van deze commissie is bindend voor zowel jou als Elara Home.
  • Het indienen van een klacht bij de commissie brengt kosten met zich mee; deze zijn voor rekening van de consument.