📢 Klachtenbeleid – Elara Home
Wij doen ons uiterste best om je tevreden te stellen. Toch kan het gebeuren dat je ergens niet tevreden over bent.
Hoe dien ik een klacht in?
- Neem bij klachten eerst contact met ons op via info@elarahome.nl.
- We reageren binnen 14 dagen na ontvangst van je klacht.
Bemiddeling via WebwinkelKeur
- Zijn we samen niet tot een oplossing gekomen? Dan kun je je klacht voorleggen aan WebwinkelKeur via www.webwinkelkeur.nl.
- WebwinkelKeur biedt gratis bemiddeling. Je kunt hier ook controleren of wij een actief lidmaatschap hebben: ledenlijst WebwinkelKeur.
Geschillencommissie
- Als bemiddeling geen oplossing biedt, kun je je klacht indienen bij de onafhankelijke geschillencommissie van WebwinkelKeur.
- De uitspraak van deze commissie is bindend voor zowel jou als Elara Home.
- Het indienen van een klacht bij de commissie brengt kosten met zich mee; deze zijn voor rekening van de consument.